Thousand look n there is a million unsaid wordz.. but i wanna die in this moment i wanna die

Monday, August 2, 2010


شال ِ سیاه، مانتو آبی، تایستونه، موهای پُرِ مشکیِ ی طرف با ی گیره ته پایین که نگهش داره،، مث همیشه. اونم

مانتو کرم، تابستونه، مو ی ور، بلندتر..

ـــــــــــ

گایدرِ؟ باغِ ارم.. شش عصر.. سلام ،خلوت کردین؟ همم آره.. می تونم بشینم منم؟ تنهام...

ـــــــــــ

گوشیه خاموش.. ی آدم فوق العاده عجیب. لندن درس می خونم.. ده روز ِ ایرانم. اینجا تو فامیل دیوونه خونس.. فرار

کردم اومدم تنها باغ.. حریم ِ تنهاییه مقدس.. شما چی؟.. هوا ابر ِ.. ساعت ِ ویبره دار.. تکنولوژی .. اپل.. همه چی..

تدریس می کنم لندن.. افتخار می کنم ایرانی ام.. یا شروع نمی کنم یا تا تهش می رم.. اون چرا فک می کنه.. فکر

یعنی اینجا نیسی.. گذشته ای.. ارزش نداره.. بریز دور.. چی می گه؟ کس می گه بابا.. اینجاست.. دیابت.. حواست

باشه.. موزیک کلاسیک.. بتهوون.. کهن.. خون دماغ... فقط در حال-م.. همین الان.. متولد ِ 67؟ کیدینگ.. تهوع.. ر...

ی مغزِ قوی رو هر چی بخوام تمرکز می کنم...نتونم؟.. نصفه؟ هِِ..کیدینگ..تاپ اسکور فقط..گود فور یو.. اَویویشن

هم .. نور و طول ِموج... دارو سازی... انیمیشن ِ تاپ... مری و مکس... تا تهش... عاشق نشدم... دکترای فلسفه...

ریپورت و خواب ِ سه ساعته... عالیجناب.... ایمیل... تغییر ِ صدا... اِی سی اِس..اِلوی.. اِرا.. برایتمن.. ها ها... نات

ایمپرس آن می... ژل ِ دست... صدای خش دار.. جنگل و تنهایی... پوست... آدامس ِ سیاه ِ فایو با ی مزه ی تخمی..

عطر ِ تلخ.. عشق ِ ونگوگ..رقص روی یخ.. عکس می خوام.. خشکلی؟.. اینجا چرا گریم می کنن؟... آدما.. هو هو...

می خندم... کودک ِ درون.. تو این هشت سال، سه تا دروغ گفتم.. مم؟.. کودک ِ درونم نباس بمیره.. تو ی چیزی تو

چشاته... لندن؟ خیلی صادق-م .. خستم دیگه.. خورد شدم.. نمی فهمن.. می فهمم... موافق نیسم.. حتی

دوست داشتن.. نه.. گفتی چرا عاشق نشدی؟ .. هِ هِ... خانوم! روحو به این راحتیا به دس نیوردم که راحت بذارم

خط بکشن روش.. ارزششو نداره.. درگیر... موافق نیسم.. محدود نمی کنم.. تجربه می کنم... عاشق نشدم..خب..

آدم ِ دُرُس می خوام.. و تعریفت از دُرُس ؟...نه!.. اون چی؟.. یخِ تو لیوان کو؟.. داغ ِ داغِ.. بدنش همیشه گرم ِ..

حرارت ِ انرژی... حس ِ قوی.. هِ هِ.. اطرافم.. تا چند متر پشتمو میبینم... می شنوم.. دیدمت خانوم..... اوهوم...

سکوت... خطِ پایین ِ چشِ کمرنگــ.. محو... فرام ِ مشکی.. موهای پُرِمشکی .. ی طرف با ی گیره ته پایین که نگهش

داره... عینکتو در آر.. چشما... این چیه... یکم صورتتو چپ و راست کن.. می فهمی؟... اوهوم.. سخته.. اوهوم...

شصتو هفت... اوهوم... گوشی خاموش... چرا قایم ش می کنی... نه.. مگه علکیه.. اوهوم.. سکوت... دِ لوک این

یور آیز... چایی نه.. خفه شو جلو من.. تولیپ... کفشای پاشنه ده سانت.. مو مصنوعی... همه بغلِ هم... فک کنم

باباشونم... قهوه ترک.. آب آلبالو.... چنچنه... خاک شناسی... عینکتو در آر... حرکت ِ چش سریع.. مو.. ابرو..چش..

دماغ.. دهن.. چرخش.. مو.. ابرو.. چش.. دماغ.. دهن... چرخش.. تهوع.... تهوع.. بسه دیگه... بریم دیره.. کی بود؟..

حرف... حرف.. بنفشه وحشی.. همه مدلِ میمیره.. نزدیک.. دور.. نَفَسِ آدم..آب.. هِ هِ..گل فروشی.. سه ساله با

منه... من منم!.. اوهوم... مدرک.. باید بشه.. خواست ِ.. اعتقاد دارم.. فقط پدر جان.. مسلمون-م.. مذهبی نه..

مشروب و سیگار هم نه.. گناه نه ... ضربه ی آخر... تعریف ت از گناه و بد چیه.. هِ هِ.. این مهم نیس... نُوپ.. همینه...

اینو دیدی؟.. این باسه من دزدی نیس... باسه تو شاید باشه... اوهوم.. محکم... تمومه... نگاه... پشت ِ عینک....

خشک شده... اوهوم.. مسلمونی؟... نه!

ضربه ی آخر..

ـــــــــــ

گوشیه خاموش.. ..نُه شب.. تاکسی ... تاکسی مرسی.. هِ هِ... پشت ِ لباسم نوشته فروختنی نیستم خانوم!...

بله!... اِه.. آی ام نات فور سیل؟... شنیدی؟.. نه!.. اوهوم... اخم نکن پیشونیت فلان.. میام.. نمازی...کنار..مات.. می

چسبه... بازو.. سینه.. پا... بازو... سمت ِ راس... دختر ِ... فقط نگاه ... بازو.. بازو....تند تر... تند... تقلا... فقط نگاه...

آتیش هم نمی تونه این سردی و آب کنه... بازو.. سینه.. سخت .. وحشی... فقط نگاه... محکم تر.. پازلِ هفت هزار

تیکه.. نور ِ صفحه.. صد آمپلی... چی شدی تو؟.. هیچی بریم فقط.. فقط نگاه... دارم بر می گردم... این چیه... فقط

نگاه... قبل ِ رفتنم... فقط نگاه... بد اخلاق... نگاه...

ـــــــــــ

نُه و نیم... دربست... خونه.... گوشیه خاموش .... تکرار توی سر... زندگی ِ دیگران.../ شب.. نخست وزیر.. ماشین..

سردی...نگاه.. دامن... دوش.. سکوت... تخت ِ خواب.... سکوت... جاست هاگ می تایت.../

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خونه.. خفگی... سرما... bird gurhl .... خفگی. خفگی