Thousand look n there is a million unsaid wordz.. but i wanna die in this moment i wanna die

Monday, February 10, 2014

بیست‌و‌یک بهمن 92


مدت‌هاست آدمِ «پلی‌لیست ساختن و پلی‌لیست گوش دادن» نیستم. دلم موزیک رندم می‌خواد. ی رادیو بگیری و هرچی هرکی غیر از خودت انتخاب ‌کرده رو گوش بدی. بری اسپوتیفای بچرخی پلی‌لیست آدمایی که نمی‌شناسی رو فالو کنی گوش بدی. این‌وسط هم هر‌آهنگی که نشست توت رو ادد کنی توی ی پلی‌لیست واسه خودت که بعد هروخ خواستی بپردازی بهش. -بماند که ی‌وقتایی توی زندگی‌ت هست که ی‌ ترک صدات می‌کنه و لوپ‌وار گوشش می‌دی-
پارسال رفتم سرچ زدم تاپ‌تن‌‌موزیکِ ولنتاین رو گوش دادم. جالب بود واسم. دوس داشتم بشنوم بقیه‌ی آدمای دنیا چی گوش می‌دن، یا کلن توی ی‌روزِ خاصی چی گوش می‌دن. با کلیدواژه‌ی خودم. مثلن پلی‌لیست موزیکای کریسمس، ودینگ‌پارتی، لاو، تایمز تو فاک ‌تو، سایلنس، هپی‌مورنینگ سانگز، ویمن، سد سانگز، فلوتینگ ‌تورو ‌اسپیس، یونیورس، دِت، نایت،.. و ‌الی‌آخر. هم پلی‌لیست آدما رو از اینور اونور دنیا پیدا می‌کنم، هم کلن تاپ‌تن‌سانگزها رو. (فارغ از اینکه که من هنوزم همون‌ آدمم، اِ هپی گرل هو لایکس سد‌سانگز)