Thousand look n there is a million unsaid wordz.. but i wanna die in this moment i wanna die

Friday, September 3, 2010

.sleepers.

*چیز عجیبین رابطه ها.. غیر قابل پیش بینی.. زخم زننده.. دقیقن زندگی.. دقیقن مرگ..


ــــــــــ

1.سوالایی که مخمو گرفته بودن خیلی پیش ترها ... ابراهیم؟ قربانی؟ عشق؟ . نقطه! چطور می تونه؟. (..ادامه داره)

قربانی کردن! از دست دادن. برای به دست آوردن. ! این تنها راه ِ ! ( تنها راه ِ؟) . (..ادامه داره)

شاید از اینم فراتر باشه.... فقط این نیست... ی چیزای دیگه ای هم باید باشه. (..ادامه داره)


2." ما در زمان جاری می شویم.. یا زمان در ما جاری می شود.. ؟.." بازم زمان... (..ادامه داره)


3.هیچ وقت نگه داشتنو یاد نگرفتم -نخواستمم یاد بگیرم- ولی خُب الان می خوام. یکی یادم بده لطفن.. (..ادامه داره)


4.دیشب.. پوووف.... اومدی و منو کشوندی به نوشتن... با خود آگاه نبود-م-.. نا خود آگاه کارشو خوب انجام می ده.. هر چقدم

خودتو دور نگه داشته باشی.. به رو خودتم نذاری –نخوای که بذاری- اون خودش بلده رات ببره.. حالا باز تو میخکوب همون جا بشین..

هار هار هار جونم .. (..ادامه داره)

ی وقتایی می رم . و تموم می شه . (..ادامه داره)

اما ی وقتایی می رم تا برگردم... می رم که برگرده... لجوجانه دور وا میستم و مرغ ِ ی پا داره.. چون نمی خوام تموم شه!

نخوام هم نمیشه که تموم شه!.. چون می دونم اگه الان بمونم/بمونه به گه کشیده می شه.. می دونم اگه بمونم یا وانمود کنم

موندم و هستم.. این مدل "موندن" ، "همیشه رفتن" ِ باسم. اگه بمونم، یعنی تموم می کنم ! (هرچند هیچ چیز ِ قطعی وجود

نداره دیگه باسم! چون که دیگه می بینم can you picture what will be) . آخرین اس ام اسی که بت دادم.. "زنجیره ی

روحی... ما همه گره خوردیم به هم..." .ولی نگفتم که رفتنم باسه دوباره برگشتنت بود! همون اول که رفتم می دونستم چرا!

می دونستم اگه بمونم -بمونی- کلن می ذارمت کنار! رفتم تا برگردم. رفتمت تا برگردی! این تنها راه بود دختر.. (..ادامه داره)

می دونم الان وقتشه.. که برگردی.. برگردم.. که باشی.. -خودم می خواستم باشی-... می دونم و نمی خوام الان.. نمی خوام

الان با اون قالبی که رفتی برگردی.. الان وقت ِ حرف زدنم با اون قالبت نیست. ازم خرده نگیر از دیشب


5.سیاه مشق ها... هنوز لذت می برم از خوندنش.. هنوز هم "داغان پاغان" م می کنه.. هنوز هم پیدا می کنم... هممم خیلی

چیزا توشه که حس های لحظه هامو بتونم تو قالب ِ کلمه -کلمه های نوشته شده-.. سکوت -سکوت ِ دیده نشده-.. و بی حرفی

-بی حرفی ای که اگه به عمد و دست ِ نویسنده، پشت ِ تمامش باشه- رو اونجا پیدا کنم.. عجیب ِ.. جای لعنتی ایه اونجا......

ی deja vu.. خیلی نزدیک ..تمامشو.. خیلی دقیق... واگویه ای ِ.. نه به خاطر ِ اینکه نویسنده شو می شناسم.. که حتی خیلی قبل

تر از اینکه با نویسنده ش آشنا شم.. بوش می کشیدم.... ی چیزی پشتشه.... و همیشه دوس داشتم صاب وبلاگ ِ لامذهب رو

بشونم جلوم و تک تک ِ پستاشو.. حرفاشو.. نوشته ها و ننوشته هاشو.. ریز ریزشو.. کش و قوس هاشو.. در رفتن ها شو..

خواستن ها و نخواستن هاشو.. ته ِ ته ِ مرگ و ته ِ ته ِ زندگی -یا زنده گی- رو... با همون تناژ... هی زر بزنم زر بزنم راجبش..

محکم بگیرمش و هی بگم از سیاه مشق ها ش.. بحث کنم.. تا (تا نداره. نمی دونم تا کی طول بکشه زر زدنم) .هرچند خوندنش

ی وختایی هم تنبلم می کنه خودم ننویسم رو کاغذ .. و .. هرچند ی چیو فقط توش هنوز پیدا نکردم


6.منصور حلاج؟ فریاد اناالحق؟ چرا قبلش ؟ نماد ِ؟ ی جور hallelujah ؟ . (..ادامه داره)


7.آناتما تو آهنگ ِ Regret می گه : " I Never Learned To Live Without Regret "


ــــــــ

ی چیزایی باسه همیشه تموم می شه و ی چیزایی باسه همیشه تموم نمی شه..


*دلم تنگه...

باسه همه چی.. نه حتی سال های دور.. همین یک سال.. با همه آدما ی این یک سال... یک سال حرف ...

"دلم تنگه... خیلی.. خیلی.."


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Janis Joplin, Syd Barrett , Ben Moody , Layne Staley, Blind Guardian, Zakk Wylde, Flyleaf, Jon Schaffer, Kurt Cobbain, Jimi Hendrix, Jim Morrison.. n

many others….